ouwwwh
dont touch my tralala,ahhahahha
semalam den dapat panggilan yg ditunggu2 iaitu panggilan dari KFC bahau suruh datang interview esok harinya
so hari ni den bergegas balik dari tamping ke rumahku
interview start kul 11,dengan penuh sabar da dedikasi den tggu manager ea panggil
akhirnya den dapat dan akan masuk keje bulan depan
antara syarat2 ea kne ade akun maybank ngan KWSP tu den x kisah
tp satu g syarat memang den fobia,die nak suntikan tipod ke ape ntah name ea
aduh den da la elergik injection2 ni
aduyai
Monday, December 19, 2011
Friday, December 16, 2011
blog transform
bile blog da baru ni semangat la plak nak menulis ni
cte bermula apabila den mintak tolong member den editkan blog den ni
sbb den tgk blog den cam hambar je,ble da kne edit ni nmpk la joyfull skit
mulo2 susah gak nak pujuk member den tu
tp pompuan bese la, den ayat skit cair deh,dan bersetuju untuk mengedit blog den ni
ahhahahaha
papepown kat kawan den tu wa tabik sama lu sis
cte bermula apabila den mintak tolong member den editkan blog den ni
sbb den tgk blog den cam hambar je,ble da kne edit ni nmpk la joyfull skit
mulo2 susah gak nak pujuk member den tu
tp pompuan bese la, den ayat skit cair deh,dan bersetuju untuk mengedit blog den ni
ahhahahaha
papepown kat kawan den tu wa tabik sama lu sis
Friday, December 2, 2011
3/12/2012
sejak 2 menjak ni bangun pagi je badan den sakit2
ntah bak kate cikgu bio den muscle shock kowt
sbb lme x lakukan aktiviti fizikal sekali buat memang terkejut la otot tu an
paling sakit abdomen la sbb da lme x sit up
sekali sit up sampai 100 kali hambik ko x kurang2 sakit ea
sekali sit up sampai 100 kali hambik ko x kurang2 sakit ea
den buek sumo ni bukan po nak kurangkan berat badan maklum la sejak mula demam spm ni keje den makan je,nak study je makan memang bertingkat2 la berat den naik
sekarang 84 kg den nak pastikan den mencapai 75 kg
so i need to remove 9 kg from my body
wish me luck
so i need to remove 9 kg from my body
wish me luck
ahhahahaha
its been a while
assalamualaikum .its been a while since the last time den update blog ni,maklum la bz mempersiapkan kapal perang untuk menempuhi perang Sijil Pelajaran Malaysia SPM,bukan pe untuk masa depan den jugak,
alhamdulilah SPM berjalan dengan lancar.Tiap kali kalau den nmpk org yg jaga jalan tgh2 panas tyme diorang turap jalan ke,tampal jalan ke,den mesti cakap kat diri den yg den xnak jadi cam diorang ble besar nnt,niat den bukan la nak hina perkerjaan diorang tp benda tu sebagai motivasi untuk den untuk berlajar bersungguh-sungguh.Den jugak ade cita2 untuk jadi anak pertama pasangan Encik Kamarudin ngan Puan Zaitun yg dapat ijazah sbb akak dan abang den sume sampai diploma je,tu angan2 je la,tp dari angan2 jadi cita2
so setakat ini je la den membebel dlu xpo pasni den ado banyak masa nak update blog yg x seberapa ni hahahahaha :9.
alhamdulilah SPM berjalan dengan lancar.Tiap kali kalau den nmpk org yg jaga jalan tgh2 panas tyme diorang turap jalan ke,tampal jalan ke,den mesti cakap kat diri den yg den xnak jadi cam diorang ble besar nnt,niat den bukan la nak hina perkerjaan diorang tp benda tu sebagai motivasi untuk den untuk berlajar bersungguh-sungguh.Den jugak ade cita2 untuk jadi anak pertama pasangan Encik Kamarudin ngan Puan Zaitun yg dapat ijazah sbb akak dan abang den sume sampai diploma je,tu angan2 je la,tp dari angan2 jadi cita2
so setakat ini je la den membebel dlu xpo pasni den ado banyak masa nak update blog yg x seberapa ni hahahahaha :9.
Monday, July 18, 2011
ride to jeram toi v2
BAB 1(PERSEDIAAN)
16/7/2011 den da diajak oleh seorang brader untuk join ride ke jeram toi
walaupown tempat ni da berkali2 den g,tetapi dengan semangat rider yang membara ku teruskan jua
hahahaha
8.00 pagi den bersiap berbekallan jaket bundle yg den beli dgn harga rm15 dan beg beserta kasut pinjam
9.00 pagi gerak dari umah n jumpa ngan brader fazz aduka(dio sorang je sosek lagenda dlm ride ni)
Den janji ngan brader tu tu kul 9 lbey jumpe kat petronas pilah
tp tyme den sampai die x muncul2,den da risau da mne la tau sbb den da lmbt tyme tu
dgn tekad den ngan fazz aduk teruskan ke seremban
............................................................
BAB2(PERISTIWA BUKIT PUTUS)
dlam perjalan tu den ngan kawan den tu sampai la di bukit putus
jln lurus sape x geram kan,den pown dgn tekun pulas thortle
tgh syokk layan lagu pitbull,tiba2 lagu ea padam
den ingat kan ade org call
rupa2nya enset ku tercicir+dilanggar lori sehingga berkecai
ape kan daya xde serpih pown yg tinggal
BAB3(BERJUMPA OTAI2)
akhirnya den sampai di RV point iaitu shell senawang
ku sangkakan ku yg lambat tp organiser yg lmbt
tp bak kate bro dann vector itu belakang cite,yg penting semangat rider
BAB4(MANDI)

akhirnya sampai di jeram toi
masing2 tanpa berlengah terjun ke dalam air
tgh2 syok2 mandi ade la brader ni pelawa makan
kitorang pown on je la,rezeki jangan ditolak
hahahahahahaha
kitorang pown mkn sambil menikmati keindahan alam
huhhuhuhuhuhuhuhuhuhhuh
BAB5(BALIK)
pas da kecut mandi kitorang g la minum2 jap kat seremban
lepas pada tu kitorang pown balik membawa masing2
tp den still kat seremban g
pergi survey harga riding boot,hahahah
kusangkakan rm 100 lbey
rupanyan rm 250,hahahhaahaha gilo mahal
kat pilah den g la pekene cendol pilah jap bersama abe fazz aduka
16/7/2011 den da diajak oleh seorang brader untuk join ride ke jeram toi
walaupown tempat ni da berkali2 den g,tetapi dengan semangat rider yang membara ku teruskan jua
hahahaha
8.00 pagi den bersiap berbekallan jaket bundle yg den beli dgn harga rm15 dan beg beserta kasut pinjam
9.00 pagi gerak dari umah n jumpa ngan brader fazz aduka(dio sorang je sosek lagenda dlm ride ni)
Den janji ngan brader tu tu kul 9 lbey jumpe kat petronas pilah
tp tyme den sampai die x muncul2,den da risau da mne la tau sbb den da lmbt tyme tu
dgn tekad den ngan fazz aduk teruskan ke seremban
............................................................
BAB2(PERISTIWA BUKIT PUTUS)
dlam perjalan tu den ngan kawan den tu sampai la di bukit putus
jln lurus sape x geram kan,den pown dgn tekun pulas thortle
tgh syokk layan lagu pitbull,tiba2 lagu ea padam
den ingat kan ade org call
rupa2nya enset ku tercicir+dilanggar lori sehingga berkecai
ape kan daya xde serpih pown yg tinggal
BAB3(BERJUMPA OTAI2)
akhirnya den sampai di RV point iaitu shell senawang
![]() |
| sume otai2 tu |
ku sangkakan ku yg lambat tp organiser yg lmbt
tp bak kate bro dann vector itu belakang cite,yg penting semangat rider
BAB4(MANDI)
![]() |
| Add caption |

akhirnya sampai di jeram toimasing2 tanpa berlengah terjun ke dalam air
tgh2 syok2 mandi ade la brader ni pelawa makan
kitorang pown on je la,rezeki jangan ditolak
hahahahahahaha
kitorang pown mkn sambil menikmati keindahan alam
huhhuhuhuhuhuhuhuhuhhuh
![]() |
| mke masing2 kenyang dapat mkn fre woot woot |
BAB5(BALIK)
pas da kecut mandi kitorang g la minum2 jap kat seremban
lepas pada tu kitorang pown balik membawa masing2
tp den still kat seremban g
pergi survey harga riding boot,hahahah
kusangkakan rm 100 lbey
rupanyan rm 250,hahahhaahaha gilo mahal
kat pilah den g la pekene cendol pilah jap bersama abe fazz aduka
Thursday, June 9, 2011
ride to jeram toi
![]() |
| setting jangan x setting |
walaupown agak mengecewakan kehadiran tp konvoi tetap diteruskan name pown rider kan
jam 9.30 den gerak ke umah kawan den sbb nak pasang balik ekzos AHM den
xleh operate kek umah sbb nnt abah den marah,hahahah
selesai keje gerak ke batu kikir and jumpe kat meeting point,gerak ke kedai motor untung setting ape patut
.........................
kitorang pown gerak la dengan kelajuan 80-100kmj(konon ea la)
dlm perjalanan itu banyak la selekoh2 yang lazat untuk dilayan
hahahaha
kitorang pown naik geram la hahahahha

akhirnya kitorang sampai di jeram toi
mmg best la kitorang berendam sampai kecut
ahhahahahhahaha
![]() |
| Add caption |
![]() |
| tumulak poei muzium |
![]() |
| den dlm cermin |
![]() |
| monyet interframe |
on the way balik kitorang g melawat muzium adat kat kuala klawang jap
at least ade la sikit ilmu masuk xde la fikir seronok berkonvoi je kan
![]() |
| lallalalala |
pas da ponek jalan2 kitoran pown g la makan kat restoran pattanna yg disyorkan oleh tour guide kitorang
bahahahahaha
bahahahahaha
![]() |
| muko kebulur bahahaha |
Wednesday, June 1, 2011
bini ku dibedah
![]() |
| abg zack yg ensem |
![]() |
| spring lamo |
![]() |
| spring baru |
clutch lamo
hari ini bini den menjalani pembedahan menukar clutch plate eaea hahhahaha
setelah sebulan menunggu akhirnya penantian berbaloi
kosan ea lepas di check2 clutch plate den xdo la teruk sgt haus ea
tp nafsu serakah tetap nak tukar
![]() |
| enjinku bogel |
Subscribe to:
Posts (Atom)






















